TİSKİ Genel Müdürlüğü, çalışanlarını Koronavirüs tehdidinden korumak adına ALO 185 TİSKİ MAVİ HAT'tı eve taşıdı. Mavi Hat 7/24 hizmet vermeye devam edecek
Dünyayı etkisi altına alan ve Türkiye’de de etkisini gösteren Koronavirüs (COVİD-19) tedbirleri kapsamında pek çok karar alıp uygulamaya koyan Trabzon İçmesuyu ve Kanalizasyon İdaresi (TİSKİ) Genel Müdürlüğü, yeni bir karara daha imza attı.
HİJYENİK BİR ORTAM SAĞLANDI
Trabzon halkına kesintisiz hizmet sunmak amacıyla geniş personel kadrosuyla himzet veren ALO 185 TİSKİ MAVİ HAT'tın Koronavirüs nedeniyle mevcut ortamda hizmet vermesinin hijyen açısından uygun olmayacağını düşünen TİSKİ Genel Müdürlüğü yetkilileri, ALO 185 çağrı merkezimizi ev ortamına taşıdı.
7 GÜN 24 SAAT ULAŞILACAK
Vatandaşlardan gelen taleplerin 7 gün 24 saat kesintisiz karşılanacağı uygulamadan çalışanlar oldukça memnun kaldı. ALO 185 TİSKİ MAVİ HAT'tı arayan vatandaşlar, Su arızaları, Kanal arızaları, Kaçak su kullanımı, Arızalardan kaynaklanan fiziki su kaçakları
hakkında ihbarda bulunabilir, fatura borç bilgisi öğrenme gibi hizmetlerden de faydalanabilecekler.
TARİH: 7.04.2020